امنیت اطلاعات و شبکه های رایانه ای

ارائه بهترین مقالات امنیت و شبکه

امنیت اطلاعات و شبکه های رایانه ای

ارائه بهترین مقالات امنیت و شبکه

پنجمین کنفرانس انجمن رمز ایران برگزار شد

پنجمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از امروز، 16 مهرماه، به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روز اول این کنفرانس با حضور کارشناسان و بیش از 50 شرکت فعال در حوزه‌ی ICT و امنیت برگزار و نمایشگاهی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه‌ی امنیت فاوا در حاشیه‌ی آن دایر شد.

دکتر مرتضی براری - دبیر کنفرانس و رییس مجتمع ICT دانشگاه صنعتی مالک اشتر - هدف از برگزاری کنفرانس را فراهم آوردن بستر مناسب برای تعامل صنعت و سازمان‌های اجرایی دانشگاه و پژوهشگران در حوزه‌ی امنیت فاوا و رمز، شناسایی خبرگان و فعالان این حوزه و معرفی آن‌ها به صنایع و سازمان‌ها، شناسایی شرکت فعال این حوزه و معرفی قابلیت‌های آن‌ها، ارایه‌ی نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌ی امنیت و رمز، هم‌اندیشی و ارتقاء علمی و کاربردی مباحث مربوطه دانست.

دبیر پنجمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران گفت: در بخش ارایه مقالات از میان بیش از 230 مقاله واصله به دبیرخانه، تعداد 55 مقاله در طول دو روز کنفرانس ارایه می‌شود و دو میزگرد علمی پیرامون جایگاه، امنیت فاوا در سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله توسعه کشور با حضور مسوولان و دست‌اندرکاران امر تدارک دیده شده است.

رییس مجتمع ICT دانشگاه صنعتی مالک اشتر یاد آور شد: 11 عنوان کارگاه آموزشی طی دو روز قبل از کنفرانس یعنی روزهای 14 و 15 مهرماه برگزار شد و نمایشگاهی با حضور شرکت‌ها و موسسات پژوهشی در زمینه‌ی ارایه‌ی محصولات فن‌آورانه در زمینه‌ی امنیت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

حامیان این کنفرانس وزارت ICT، وزارت دفاع، وزارت امور خارجه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پژوهش‌های مجلس،

صاایران، ایز ایران، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، IET - IEEE دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد